keskiviikko 18. joulukuuta 2013

uusia treenituulia

Jännää kuinka niin kovasti olin jossain vaiheessa boulderointia vastaan, ja nyt tuskin maltan odottaa huomiseen päästäkseni taas boulderoimaan.

Eilen oli taasen treffit Antonin kanssa. Olin jännittynyt ja innoissani, halusin päästä näyttämään, että olen voittanut rutkasti omia pelkojani edellisten treeniemme jälkeen (olen saanutkin kavereilta palautetta, että boulderoin paljon aikaisempaa reippaammin). Kävimme seuraavan 3-4 viikon treeniohjelman yhdessä läpi. Nyt kiipeillään pumppiin asti.

Alkulämmittelyyn tuli uusia kivoja lihasliikkeitä, syke saadaan kohoamaan reippaasti ennen treeniä. Tuli käytyä normitreenin lisäksi muutamat erilaiset kiipeilyharjoittelukikatkin läpi, näitä voi sitten harjoitella lisää päivänä, jolloin en noudata tarkkaa ohjelmaa.

Kaikista parasta treenissä oli se, että nyt viimeisenä reittinä on Konalassa kattoreitti / tuubi. Alkuunsa saa käyttää kaikkia otteita mihin ylettyy, ja sitten voisi pikkuhiljaa valita sieltä tarkemmin vaan jotkin tietyt värit, ja viimeisenä yrittää valita vaikka ihan joku oikeista reiteistä työstettäväksi.

On kevyesti sellainen olo, että eilen on tullut todellakin tehtyä jotain, huomiseen mennessä varmasti jo olen täysissä voimissani.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0