maanantai 7. joulukuuta 2009

vanha ja kiukkuinen

nyt on ainakin sellainen olo. nyt ärsyttää ihan pinnalliset asiat, tunnen olevani LÄSKI ja vanha. En osaa meikata, enkä laitta hiuksia, kaikki muut ovat aina paremman näköisiä. Lauantaina oltiin avokin kanssa ulkona, ja mua ärsytti aivan hirveästäi oma valju ja mitätön olemukseni... kaikki muut olivat hoikempi ja paremmin laitettuja kuin minä.

Lauantaina pitäisi lähteä tyttöjen kanssa ulos, nyt vaan oon niin saatanan kärttyinen olo.. jos mä vaikka leppyisin siihen mennessä.

Auttaiskohan oloon, jos opettelisin meikkaamaan ja laittautumaan muutenkin?

MUR!

2 kommenttia:

Jenni Darling kirjoitti...

Hemmottele kulta ittees! Käyt meikissä lauantaina, varaa aika jostain. Nätti naama ja tukka, olo super. <3

-didi- kirjoitti...

Käskystä! Tänään jumppaan, sitten infrapunasaunaan ja tavalliseen saunaan.. ja sitten taidan käydä kurkkimassa jotain kivoja meikkejä, tarttis kyllä oikeastaan siinä jotain opastusta. Oon niin clueless noissa tyttöjen jutuissa :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0