lauantai 29. toukokuuta 2010

voi vattu

hitsi vitsi, oon saanut tänään kutsun pariinkin paikkaan, minne oikeastaan todella haluaisin mennä. Kaveripariskunta kutsui keilaamaan ja sitten eräs ala-astekaveri kutsui viettämään iltaa saunomisen, grillaamisen ja kuohuvan merkeissä vanhempiensa luokse. Tämä ystävär kävi juuri toissapäivänä silmien laserleikkauksessa, oli tosi kiva, että hän kääntyi minun puoleeni, kyseli neuvoja ja mun omaa tarinaa siitä, kun olin itse vastaavassa operaatiossa reilun puoli vuotta sitten.

Mutta joo, oikeasti olisin erittäin innoissani lähtenyt sinne, mutta ajatus lähtemisestä yksin saa aikaan omituisen puristuksen tunteen rintaan. Plus, mä saan olla tänään yksin kotona :) Mulla on eka vapaapäivä kahteentoista päivään, jos vaikka katsoisi jotain höpöhöpöä, joko telkusta tai kävisin vuokraamassa ärrältä jonkin leffan :) Kasista ysiin olisi myös tuo sauna/uintivuoro, johon haluan ehdottomasti mennä.. katsotaan, jos sen jälkeen olisi enemmän sellainen olo, että haluan lähteä jonnekin, tosin.. se varmaan vaatisi parin siiderin verran "rohkaisua"
edit: juu, mä mitään sidukkaa tai leffaa käynyt hakemasssa.. mähän laitan taas kotia kuntoon :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0