keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Havuja perkele!!

Hiihtokausi on siis avattu. Tänään oli töissä sen verran hektinen tahti, että kuhan viimeinen asiakas oli saatettu ovesta ulos, puettiin äidin kanssa hiihtovaatteet päälle ja suunnattiin ladulle.

Alku meni hienosti, suksi luisti. About puolessa välissä matkaa sitten iski karu totuus, mun monot ei vaan taida vieläkään passata (miten toi asia pääsee unohtumaan joka kerta), onneksi äidillä oli compeedeja mukana. Noi monot ovat vuosia vanhat, olen mä niillä hiihtänyt pitkiäkin lenkkejä vuosien varrella, ehkä sukat ovat muuttuneet tai sitten on ollut jotkin pohjalliset niissä joskus. Nämä monot ovat sellaiset "pitää olla kasvuvaraa" -monot.



Mun mielestä on jälkeenpäin varsin huvittavaa se, että kuinka useissa vaatteissa ja kengissä mun isä on pitänyt tärkeänä, että ostettaessa on sitä kasvunvaraa. Mun kengänkoko on ollut jo yläasteelta sama, mutta edelleen lukioiällä isä vaati, että mulle ostettavat kengät / vaatteet ovat koon tai pari isommat :) Voi vaan kuvitella kuinka kivaa oli yläasteella saada kivat kiilakorkokengät koossa 41 (mun kengänkoko on 39)

Hiihdosta vielä, että sitten saatuani Compeedit jalkaa, oli suksien pohjaan ehtinyt jäätyä aimoannos lunta, joka ei sitten lähtenyt kulumallakaan.. eikä havuilla pois. Siinä sitten yhdelle epätoivoisista pohjanpuhdistusyrityksistä kaaduin oikein näyttävästi ja samalla kolhasin äitiä suksella ohimoon. Onneksi en osunut sentään silmään.

Sitten vähän asukuvia, olen ollut kauhean huono ottamaan mitään kuvia viimeaikoina. GFG-projektin on vienyt paljon aikaa, ei ruoanlaitto vaan foorumilla pyöriminen :D

Tänään



neule - VeroModa
t-paita - H&M
farkut - Zara

Valmistujaisjuhliin puin sitten päälle tämän asun



neule - Mango
koru - Pieces
jegginssit - H&M
kengät - Spirit

Hmm.. taidan tykätä harmaasta.. ja neuleista.. oon niin vanilja välillä :D

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0