lauantai 23. heinäkuuta 2011

RäyhRR!!!



Vieraslista alkaa olla laadittuna, päivämäärä on päätetty, kuhan vain saamme huomenna varmistuksen juhlapaikalle, niin se lyödään lukkoon, valokuvaaja on.. hmm.. pitopalvelu taitaa olla myös hoidossa. Avopuoliso sai idiksen myös isoa päivää varten, ihanaa että hän osallistuu näin hienosti.

Sanoin avopuolisolle, että jos alan intoilla liikaa, niin hänen tarvitsee vain ottaa käteni häneen käteensä, katsoa minua rauhallisena silmiin ja sanoa kulta :)

Pukua pitäisi miettiä, teemaa, koristelua, menu.. ah se ehkä isoin juttu.. BUDJETTI. Ah, ja kaaso/kaasot. Kenet mä viitsin valita kantamaan suurta kaason taakkaa ja vastuuta? Tuntuu julmalta laittaa joku kantamaan tuollainen määrä vastuuta :/

Löysin kyllä ihanan hääpuvun, nyt sitten pitää testata kuinka paljon avopuolisoni / perheeni minua rakastaa :P

2 kommenttia:

Sini kirjoitti...

Ite olin kaasona parhaalle ystävälleni ja vaikka hommaa oli tosi paljon ja viimeseen kahteen viikkoon en juuri nukkunu niin se oli IHANAA!! Ja oon edelleen tosi ylpee siitä. Et älä ajattele että se ois 'liikaa duunia' kellekään joka sua rakastaa.

-didi- kirjoitti...

Joo.. mä olin pikkusiskolle kans, ja olin erittäin otettu siitä kunniasta.

Ehkä tämän pitää vain antaa hautua tovin mielessä.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0