maanantai 11. heinäkuuta 2011

testissä Cutrin Colorism

Huomasin ensimmäistaä kertaa pestessäni hiuksiani blondauksen jälkeen hiusten käyttäyvän hieman erilailla. Hiukset kuivuessaankin käyttäytyivät hieman eriltavalla. Otin yhteyttä kampaajani, kerroin millä olen aikaisemmin pessyt hiukseni (Pantenella).

On normaalia, että vaalennettu hius tuntuu erilaiselta, eikä kampaaja suosittele Pantenen käyttämistä, koska se ei hoida hiusta vaan tekee hiuksen pintaan kalvon.

Koska mä olen aika friikki kun tulee mun hiuksiin (ne on jostain syystä kauhean tärkeät mulle), niin painelin samantien ostamaan uudet tuotteet hiuksille.



Hairstoressa myyjä kertoi, että Pantenen sijaan hän suosittelee ihan vain jotain kunnon shampoo-hoitoaine-hiusnaamio -comboa. Mukaan tarttui sitten yllä oleva Cutrin Colorism -setti.

Shampoo värikäsitellyille hiuksille. Cutrin ColorComplex yhdisteen sisältämä UV-suoja kesyttää auringon haitalliset säteet. Pohjoisen ruusunmarjan siemenöljyn sisältämät antioksidantit suojaavat ja ravitsevat hiusta sekä parantavat kiiltoa. Ei sisällä parabeeneja eikä väriaineita.

Jo ensimäisen kerran jälkeen hiukset tuntuivat tosi hyviltä, paremmin kammattavilta ja ennenkaikkea ei niin haurailta :) Ihanaa.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0