maanantai 28. helmikuuta 2011

jumppailua

Jumpat ovat viimeaikoina osottautuneet varsin mukaviksi. Tänään käytiin ystävättären kanssa zumba-tunnilla. Hieman siellä olimme molemmat pihalla liikkeistä, mutta pääasia, että oli hauskaa.

Mulla on pitkään ollut sellainen ongelma, etten ole kestänyt olla jumppa- tai pump-tunneilla alhaisen verenpaineeni takia.. TAI sitten mä oon vaan ollut niin paskana ja jännittänyt, etten ole tajunnut hengittää. En sinänsä kyllä enää laskisi tätä vaihtoehtoa pois :P Jokin on kuitenkin muuttunut, ja olen nyt pystynyt harrastaa entistä monipuolisemmin urheilua.

Jotenkin toi Zumba vaan tuntuu kivalta. Se tunti ei tunnu pakotetulta, liikkeet on jotenkin sen verran hupsuja, ettei ko tuntia tai siellä treenaamista tule otettua niin vakavasti ja tunnilla soitettava musiikkikin on hauskaa.

2 kommenttia:

iinu kirjoitti...

Mulla on sama juttu ton alhasen verenpaineen takia, etenkin aamusin! Tuntuu että nopet ylösnousut/laskut ja pyrähtelyt saa pään pyörälle ja huimaavan olon. Mutta siihen on oppinut tottumaan ja välttämään niitä liikkeitä jossa huimaamista esiintyy. Korkealla sykkeellä pään yli tehtävät liikkeet on myös melko pahoja.. :(

-didi- kirjoitti...

Alhainen verenpaine sucks. Mä oon viimeaikoina lisännyt enemmän suolaa ruokavalioon, mutta muutenkin ruokavalio on erilainan kuin silloin kuin huippaili. Nykyään voi jumpata ilman pökräämispelkoa.
Pump tunneilla toi on muuten paha, jos pitää tehdä tangolla jotain.. seistä paikaillaan ja .. huh.. silloin usein alkaa huipata.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0