sunnuntai 20. helmikuuta 2011

uutta motivaatiota

Nonni, tuntuu että nyt on aivan erilainen motivaatio noudattaa gfg:n mukaista ruokailua, en tiedä mistä johtuu.. kaipa kun päätin itse sen, enkä mene muiden aikatauluissa. Tarkoitus on syödä gfg:n mukaisesti siihen asti .. kunnes .. kunnes.. en tiedä mihin asti, varmaan kunnes ole tyytyväinen siihen mitä peili näyttää. Nyt tietenkin on sekin, että mä sallin itselleni herkuttelupäivän tai ehkä vain herkutteluillan kerran kahdessa viikossa, sitähän gfg:ssä ei ollut.

Uudet harrastukset ovat antaneet valtavasti pontta, sekä jokin muu .. mikä.. en tiedä. Jokin uusi vaihde vain on löytynyt.

En ole missään vaiheessa lipsunut niin, että paino olisi lähtenyt ylöspäin. Olen vain syönyt sen verran, ettei se ole liikkunut mihinkään suuntaan, senttejä on kyllä lähtenyt sen huomaa, mutta paino on junnannut.



Mä en vieläkään tiedä mikä mun tavoite on. Koskakohan sisäisätäisi sen, että mitä tällä edes hakee.

Olin eilen erittäin ylpeä itsestäni. Eilen elokuvissa mä ryystin vain pepsi maxia ja söin välipalaprotskupatukan pikkuveljen syödessä popcornia ja karkkia. Hyvä minä!

Löysin vihdoinkin mittanauhani, joten voisi mitata vähän eri kohtia kropasta :) Että tietää, että jos painossa ei tapahdu muutosta, niin ainakin jotain muuttuu. Minulla on kyllä ne joskus lokakuussa (?) otetut aloituskuvat, mitkä btw ovat aivan kauheat, mutta kyllä niitäkin katselemalla varmasti näkee muutosta tapahtuneen. Pitäisi vaan pyytää avopuolisoa ottamaan uudet kuvat :)



Yksi kiintopiste olla hyvässä bikikunnossa on jo maaliskuussa (aivan varmasti tiukalla itsekurilla saavutan jo muutoksia tähän mennessä) vietettävät kaverin 30v synttärit. Ystävätär on kihlattunsa (kihlattu on tämä päivänsankari) varanneet saunomis- ja paljulillumismahdollisuudet.

edit: nyt kun hehkutin motivaatiosta jne.. niin tietenkin ircissä kaverit puhuvat pizzoista ja sipseistä... *kuolaa* Jos huijaisin itseäni teellä :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0