torstai 21. huhtikuuta 2011

ruokavaliosta taas



Kuten kuvasta näkyy, niin ruisleipä löytyy nykyään mun ruokavaliosta. Kokeilin tuota erittäin vähähiilihydraattista ruokavaliota parisen viikkoa. Olo oli hyvä, jaksoin kyllä urheilla, mutta suoritusten taso ei ollut lainkaan sitä itselle tyypillistä. Painot alkoi muuttua kevyemmiksi, salilla liikkeet alkoivat tuntua aivan liian väkisin väännetyiltä.

Viimeinen tikki oli se, että kiipeillessä en jaksanut enää nousta edes kahta reittiä vaivatta. Kädet tärisi eikä voimat meinanneet riittää.

Nyt olen sitten lisännyt hiilihydraattien määrää ruokavaliossa. Päivään kuuluu pari palaa ruisleipää, kaurapuuro aamiaisella sekä pavut /linssit ruoassa tai vaihtoehtoisesti hedelmä.

Suoritusten taso on noussut, jaksaminen on huipussaan. Mahtavaa. Ah, ja Fastin Dietmixin olen vaihtanut itsetekemään 1/3 hiilaria + 2/3 protskua omaan sekoitukseen.

Tämä on vähän sellainen samanlainen asia, että hei se sattuu, jos koskee kuumaan levyyn.. mutta silti se on pakko kokeilla tms. Eli mä olen hyvin tietoinen siitä, että hiilarit on tärkeä, mutta oli kuitenkin pakko kokeilla niukkahiilihydraattista ja urheilua. Sitten jos joskus liikunnan määrä jostain syystä tai toisesta vähentyisi radikaalisti, niin sitten nää hommat voi miettiä uudestaan.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0