torstai 21. huhtikuuta 2011

TGIT (kun on vasta torstai...)

Rentoa torstaita!



t-paita - Zara
farkut - One Green Elephant
vyö - Diesel
huppari- Esprit
arskat - Pieces
koiran - westie
tossut - Diesel



Tää on niin mun ehdoton lemppari t-paita. Ikää tällä alkaa olla ihan liikaa, se on jo liian iso .. ja nyt näemmä myös ryppyinen :D Mutta silti mä vaan käytä tätä edelleen




Kengistä, mä oon ostanut noi joskus lukioaikoina, eli miljoona vuotta sitten... omg.. 10 vuotta sitten. Mä oon sellainen, etten tosiaankaan raaski heittää vanhoja juttuja pois. Asiaan saattaa ehkä vaikuttaa se, että Göran Porvalli myi mulle noi :D

No ei.. mulla on kasa tällaisia aarteita, joista en vaan suostu luopua. Mä pelkään, että mulle tehdään kohta jokun interventio, että heitän mm nää kengät pois. Mä kuulun niin johonkin make over- ohjelmaan, jossa sitten leikataan mun hiukset ja poltetaan kaikki vanhat vaatteet :D

Illalla voisi yrittää panostaa sekä naamaan, hiuksiin että vaatteisiin. Mennään toistamiseen keikalle tällä viikolla :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0