torstai 21. tammikuuta 2010

-17

Tänään oli tarkoitus pukea jokin eilen kasaan haalittu asukokonaisuus, mutta tarkastettuani mittarista lämpötilan, kallistuin paksujen housujen, ison villaneuleen, megaison kaulahuivin ja turkin alle piiloutumista.

Harmi, kerrankin olen käyttänyt aikaa seuraavan työpäivän asun miettimiseen. Nooh, kyllä niitä päiviä vielä tulee.

Avokki tykkäs mun ostoksista tosi paljon, sen mielestä olen tosi söpö kaikissa hankkimissani vaatteissani. Toissakerrallahan näytin sen mielestä hutsulta :D

Meikkaaminen alkaa sujua jo pikkuhiljaa, olen oppinut tekemään varsin makean silmämeikin (L'orealin 4 luomivärin setissä on hyvät ohjeet takana), ostin pari kuukautta sitten takaperin aurinkopuuterin ja tavallisen puuterin. Viimeisin uusi meikkini on poskipuna. Oon kohta ihan koukussa siihen. Hieman poskipunaa ja pieni rusettipanta päähän ja olo on söpö.

Nyt kun vielä oppisin tekemään tosiaan jotain näille hiuksille. Mömmöjä ja erilaisia hiustenlaittolaitteita löytyy, mutta ei taitoa käyttää niitä. Voisin piipahtaa vaikka ensiviikolla kampaajalla, jos kaverilla on vapaita aikoja. Voisin vaihtaa tämän vinon otsiksen takaisin sellaiseen suoraan joka oli tätä ennen.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0