keskiviikko 27. tammikuuta 2010

hrrrr....

Täällä sitä palellaan ja vuoroin hikoillaan toimistolla, ei kiva. Ihan ihme olo.

Päivän asu:
Tregginssit - H&M
Pitkähinainen aluspaita - Vila
T-paita hymyllä - H&M
Neulatakki - Gina
Turkki - .. öh.. ei voi muistaa
Huivi - Pieces
Laukku - Mango
Tekonahakiset pitkät talvisaappaat- Spirit

Näillä ilmoilla olen erittäin kiitollinen muodottomasta ja epämuodikkaasta, mutta niin uskomattoman lämpimästä turkista (islantilaista lammasta). Vielä nelisen vuotta sitten käytin äidin turkkia, mutta koska olin silloin hieman tuhdimman kokoinen, osti äiti minulle uuden turkin. Nyt tuo äidin vanha olisi varmasti sopiva, mutta se on siirtynyt pikkusiskon käytettäväksi.

Avokki aina haukkuu minua pultsariksi kun laitan ko takin päälle :D Nyt nuo uudet talvisaappaat yms muut asusteet ehkä hieman saavat kokonaisuuden näyttämään vähän vähemmän kuin suoraan jostain kassialma collectionista.

Siinäs sitten avokki jäätyy näillä ilmoilla pysäkille, vaikka pukee kaikki mahdolliset vaatteet päälle. Mä voin laittaa turkin vaikka vain yöpaidan päälle, ja silti tarkenen erinomaisesti. HA HA! :D

Hyih, kun vilu... tekee mieli laittaa lämpötyyny syliin.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0