perjantai 10. kesäkuuta 2011

takaisin asfaltilla



Kokeilen tänään ensimmäisen kerran hcr:n jälkeen juoksemista asfaltilla. Hieman tuntui pientä kummallista oloa penikoissa, mutta se meni onneksi ohi nopeasti.

Kengät tuntui hyvältä, mutta ensimmäisen kolmen kilometrin jälkeen juoksu tuntui aivan kauhean tahmaiselta. Tämä johtui joko a) kuumuudesta b) sekaisin olevasta masusta c) liian pienestä hiilarimäärästä ravinnossani viimeaikoina. Jotenkin vain hiilarien karsiminen ruokavaliosta käy niin helposti, ettei sitä edes tajua menevänsä omaan urheilumäärään suhteutettuna liian alhaisilla hiilareilla. MUR minulle.

Matka oli säälittävän lyhyt, jaksoin vain 43 minuuttia. Ensikerralla sitten olen tankannut ko päivänä paremmin, niin jaksan tuohon päälle vielä pari kertaa lammen ympäri, niin päästäään hyvin lähemmäs 9 kilometriin :)

2 kommenttia:

Anna-Maria K kirjoitti...

Mulla hiilarivaje ei juurikaan vaikuta lenkkeillessä. Juoksen aamulenkkini aina tyhjällä vatsalla, enkä useinkaan syö illalla hiilareita. Ihmettelen sitä itsekin välillä :D

-didi- kirjoitti...

Ansku, karppaatko säkin vai? Mä kyllä huomasin että salilla ei jaksanut enää treenata samalla tavalla kun tiputin hiilarit alas, sitä mukaa mitä enemmän hillareita sitten on ruoassa, sitä paremmin rauta nousee.. ja sama mulla näkyy näemmä muissakin lajeissa.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0