maanantai 29. huhtikuuta 2013

ylitin itseni

Ha, eilen olin asettanut itselleni tavoitteeksi juosta tänään töihin, kävellä pikkuisen kanssa kotiin ja käydä punttisalilla. Aamulla heräsin, aivan koomassa ja kroppa tuntui mankeli alle joutuneelta. Hyvät kiikut eilen. Jammailu on vaan niin erilaista kuin muu kiipeily, se on niin paljon fyysisempää, änkeämise, kampaemiset, vääntelyt.. kroppa on jatkuvasti ihan omituisissa asennoissa, ja sitä yrittää pysyä halkeamissa ja kulmissa jännittämällä koko kroppansa. Voisin kuvitella painin tms saavan kropassa aikaiseksi samanlaisen kokonaisvaltaisen kolotuksen. Töissä nauraminen tuntui ja ojentajat ovat helleänä. Ihan mahtavaa. Kroppa on täynnä mustelmia, mutta se on vaan ihan sika jeesch. Tietää tehneensä kovasti töitä reiteillä.

viikonlopun muffien, tortillojen, muchos nachojen, pizzan ja jäden jälkeen, tämä annos tuntui erittäin tervetulleelta
Enivei.. töiden jälkeen olin jo täynnä energiaa, pikkuisen kanssa kävelimme kotio, josta hitaan vaatteiden vaihdon jälkeen katselin pyörän käyttökuntoon ja sotkin salille

muistakaa kypärä, potta on pienempi paha, kuin pysyvä aivovamma 
Alkulämpö crosserilla (kun pyöräily salille ei riittänyt :P )

ylätalja rusettiotteella 3 x 8 60 kg
alatalja rusettiotteella 45-50-60 kg x 8 (jokaista siis yksi sarja.. vähän testailua)
suoriltajaloin maastaveto kp 3 x 12 á 20 kg
smith kyykky 3 x 12 40kg (tää laite on vähän vielä uusi, liike vielä hieman hakusessa)
hausikääntö taljassa 3 x 12 35kg
hammer 3 x 8 á 10kg
hoover crunchi trx:llä 3 x 20
linkkarivatsat 6 kg:n kahvakuulalla, kahvan vienti jalkojan alta 3 x 12
kyljet 20 kg levypainolla 3 x 12 á
pohkeet omalla painolla 3 x max

loppuun zygäily himaan.

Olin erittäin tyytäiväinen tänään sarjoihin ja painoihin.. enpä olisi uskonut tuollaisia sarjoja, kun miettii mitkä fiilikset olivat aamulla.

Joskus toivoisi kovasti seuraa tuonne salille, olis kiva saada tsemppiä, ehkä jos joku vetäis kovempaa vieressä, niin sitä itsekin lähtisi revittelemään painoilla enemmän. Monesti tulee mietittyä myös sitä seikkaa, että tekeekö liikkeet oikein. Ideat uusiin liikkeisiin ja laitteisiin olisi myös tervetullut, nyt olen tehnyt taas vanhoilla hyvillä fitfarmin ohjeilla, lisäten itse vähän lisää mm hauisliikkeitä ja vatsoja. Jos oikeasti harrastaisi salia, niin pitäisi vaihdella ohjelmaa, mutta jos aina välillä käy muutamia kertoja, niin .. tokkopa vanhan ohjelman toistamisesti haittaa on.

Kotiutuessa minua odotti aviomiehen varuste.netistä minulle noutamat uudet popot.


Jännittävää, kuinka sitä huomaa jatkuvasti "tarvitsevansa" erilaisia uusia juttuja. Tähän asti olen ollut aivan tyytyväinen kiipeilemään mentäessä lähetymiseen lenkkareissa, mutta eilen talvigoretexit eivät olleet enää riittävät. Kallioille pomppiessa huomasi, ettei luottanut kaltevilla kivillä enää talvigoretexeihin, niissä ei ollut sopivaa pitoa eikä haluttua jämäkkyyttä. Nyt pitäisi pystyä lähetysä reittejä turvallisemmin mielin.

Oon niin innoissani huomisestakin. Ohjelmassa on naamiaisjuhlat ystävän luona. Aviomies sai valita meille asut, ja hän kävi hakemassa ne Punanaamiosta. Ihanaa, yleensä mies on ollut joko töissä tai jossain, ja minä olen saanut vappuilla yksinäni naamiaisasuissa.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0