tiistai 9. marraskuuta 2010

joulu joulu joulu joulu



Mä tein sen virhee, että menin jo nyt ostamaan joululehden :D Kauhean himo laittaa jo nyt joulukuusi kotiin. En mä tietenkään vielä sitä osta. Meillä on ollut kotona aina tapana laittaa kuusi vasta aattona, jotenkin musta tuntuu, että omassa kodissa en malta odottaa niin pitkään, varsinkin kun tänä vuonna meille hankitaan kotiin aito kuusi, muovinen heitettiin pois tuossa kuukausi pari takaperin :) Olen ihastellut jo pinkkejä ja tavallisia joulutähtiä. Mietin kuumeisesti minne niitä voisi sijoitella kotona. Mietin monien koristeiden tekemistä itse. Vaikeinta on vain se, että millaisen joulun haluan luoda tänne. Mä olen kauhean ihastunut tuollaiseen valkoiseen ja hopeiseen sisustukseen, mutta sitten toisaalta myös tuo perinteinen vihreänpunainen joulu on ihana.

Selailin eilen illalla vaan tuota ostamaani kaikkien aikojan joulu -lehteä. Oon niin täynnä ideoita, tuskin malta odottaa pääseväni toteuttamaan niitä. Mietin jo lahjoja, jouluherkkuja ja koristeita.

Tänään sitten vielä vanhempien luona erästä puutarhalehteä, jossa oli teemana joulu. sieltä sain ihanan idea joulukuusen esillepanoon. Minun vain vain päästävä toteuttamaan se meillä kotona.

Haluan jouluna päästä laittamaan ruokaa sekä omalle että avopuolison perheelle. Tietenkin tekisin kaikki laatikot alusta alkaen itse, tekisin pöytäkoristeet, kokeilin jotain uutta jouluista jälkiruokakakkua tms. Voi hitsi.. olisipa jo joulu... tai onneksi ei ole.. saa suunnitella kaikessa rauhassa, etsiä inspiksiä, askarrella jne. Huomenna menenkin pikkusiskon kanssa Sinellin ostamaan joulukorttitarvikkeet :) Ties mitä muuta kaikkea sieltä tarttuu mukaan :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0