tiistai 30. marraskuuta 2010

pohdintaa

Mä oon niin rakastunut, toi on vaan niin ihana. Tietenkään maatajärisyttävä seksi ei mitenkään vaikuta tähän :P

Terapiassa on viimeaikoina tullut puhuttua mun parantuneesta kehonkuvasta. Se on mieletöntä, kuinka asenne siitä, että haluaisi vain raastaa itsestään kaiken rasvan irti on muuttunut siihen, että ihan mielellään nakuilee ja käyttää vaatteita, joidenka tietää kiinnittävän puolison huomion.

Viimeaikoina paino on tippunut varsin paljon, etenkin viikonloppuna tippui yhtäkkiä puolitoista kiloa, kun en vain saanut/pystynyt syötyä. To-la jännitti aivan kauheasti, lauantaina en vaan olisi halunnut syödä. Minulle tuli mielettömän hyvä olla jo pelkästään ajatuksesta syömättömyydestä. Itsehillintää. Pari päivää meni pelleillessä, mutta nyt pakotin itseni syömään. Söin jotain naurettavia alle tuhannen kalorin aterioita, vaikka mä tiedän valla hyvin saavani tuloksia aikaan ihan tällä metodilla, joka on ollut käytössä jo tovin.

Terapeutin kanssa mietin myös, että onko se normaali, jos noudattaisi jotain tietty ruokavaliota, etukäteen suunniteltuja ateriarytmejä tms. Minulle itselleni se toisi ainakin mielenrauha. Mulla jos ei ole tietty rutiinia, saattaa syöminen muuttua ahmimiseksi, ihan kuin järki ei sanoisi, että nyt riittää tai olet kylläinen. Onko se jo jonkin sortin häiriö, jos ei halua yksinkertaisesti syödä muulla tavalla.. tai no .. kerran viikossa sallisin herkut, mutta muuten syöminen tapahtui tarkan suunnitelman mukaisesti.

Tällä tavalla saan mielenrauhaa, vaikken pääsisikään urheilemaan (mitä en nyt muutamaan päivään ole päässyt tekemään). Mä taidan pelätä muiden ruokien lihottavan, tai siis.. hiilihydraattien. Mä en halua syödä edelleenkään pastoja, riisiä tms. Alanko mä olla neuroottinen? Mulla on vielä muutama viikko jäljellä tätä kymmenen viikon kuuria. Mä en tiedä mitä mä teen tämän jälkeen. Mä en halua lopettaa.. vaan haluan jatkaa kunnes olen saavuttanut sen jonkin tavoitteen, mikä mulla on ulkonäön suhteen. Mikä se on ? Mä en tiedä vielä. Littea, hard rock abbs? Mä en tiedä.

Kohta on tosiaan ihan liian monta päivää taukoa salilta. Tänään olimme jo kovaa vauhtia menossa salille, kunnes muistimme taloyhtiön kokouksen. Huomenna uusi yritys.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0