keskiviikko 24. marraskuuta 2010

tavoite

Joku kysyi multa joskus, että paljon mä meinaan laihduttaa, sanoin haluavani päästää siihen samaan kokoon, kuin mitä olin joskus 25 vuotiaana.
Noooh.. mä kokeilen eilen illalla ja vielä toistamiseen tänään aamulla mun tavoitefarkkuja.. ja hyvinhän nää istuu. Vyötärössä on jopa löyää.

Mulla on kyllä vielä kuuri kesken. En koe saavuttaneeni vielä sellaista kroppaa minkä haluan, joten .. kaipa tää kuuri jatkuu. Mutta eipä mulla edelleenkään oon tietty kilomäärä tavoitteena.. ehkä enemmänkin vähän enemmän lihaserottuvuutta tai joitan.

Mielenkiintoista on vain se, että mä oon 65-66 kiloisena samankokoinen kuin 58 kiloisena. Ruokavalion ja liikunnan merkitys, lihas painaa enemmän :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0