lauantai 6. marraskuuta 2010

tarpeellista shoppailua

Nonni, kerrankin tarttui kaupasta jotain oikeasti tarpeellista matkaan, pipo ja kaulaliina. Nämä on H&M:n miestenosastolta, naisten osastolle on ihan turha mennä, jos haluaa simppelit ulkojutut :)





Sitten tarpeellisia perusjuttuja. Olin ihan onnessani tämän kuukauden hupibudjetin suhteen, nyt pystyi ostaa vähän extrajuttuja :) Saa mm kulmat uutta väriä.



Uudet juoksupöksyni <3 Olin matkalla apteekista autolle, kun bongasin Stadiumin. Olin käynyt Sellon Stadiumissa katsomassa juoksuhousuja, mutta näitä ei ollut hyllyssä enää s-kokoisena, onneksi toisessa Stadiumissa oli :) Samansarjan pidemmät juoksuhousuthan tuli hankittua alkuviikosta.



Ja taasen oikeasti tarpeelliset, uudet uimalasit. Mun uimaroippeiden joukosta löytyy kyllä yhdet uimalasit, mutta jotenkin ne ei vaan sovi mun kasvoille. Ja joo, olen kokeillut löysätä sitä hihnaa siinä :) Ei vaan oo siistiä, että perjantaiaamuisin näytän töihin mennessä piestyltä. Jos näillä tulis muutaman asteen verran vaatimattomammat painautumat naamaan.



Mulla on oikeastaan aikamoinen arsenali tarvikkeita uintia varten, löytyy uimalakki, uimapuku (tietenkin), räpylät, pulleri, uimahanskat (rintauintia varten), uimalevyt (mm vapaauintia varten) sekä korvatulpat (inhoan veden joutumista korviin). Välinelaji sekin :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0