perjantai 14. syyskuuta 2012

hikihän siinä tuli

Eilen oli taasen siivouspäivä, se on meillä itseasiassa sovittuna. Olen jokaiselle torstaille merkinnyt erikseen klo 16-19 siivousta. Minulla on tosiaan ollut hieman vaikeuksia sopeutua siihen, että miehen työvuorojen muututtua säännölliseksi 8-16 -työksi, en voikaan mennä lähes miten haluan (tai tottakait VOISIN, mutta parisuhteen kannalta on fiksumpaa yrittää löytää kompromisseja).

Onhan se kiva, että olemme molemmat pyhittäneet torstait siivoukselle.. sitten JOS aikaa jää, niin tuon jälkeen ehtii suhasta salille, kuten eilen teinkin. Tarkoituksena oli testata hieman salilla myytävää rasvapolttojuoma+crosseri-comboa, 20 min muuttui 25.. siitä 30 min .. sitten ajattelin, että mennään nyt 40.. sit 45 .. ja 50 min jälkeen päätin, että crossataan nyt sit koko tunti.


Hyvä kalorikulutus ja hyvä hiki. Eilen oli tarkoitus alunperin tehdä ihan kunnon normaali salitreeni, mutta tiistain ja keskiviikon kiikut tuntui niin kovasti kropassa, että päätin hapottaa vain corea. Keskivartalokin oli jo aivan loppu ennen aloittamista, hyvä kun sain 3 x 15 sarjat tehtyä reiden+lantionnostoa (tavallisesti tuo on kevyt.. nyt sain taistella jo ensimmäisessä sarjassa).



Guuma. eilen treenasin poikkeuksellisesti hihallisessa paidassa. Mä en ymmärrä miten monet miehet pystynyt treenata yhtään hihallisissa paidoissa, tuohon on käsittämöttämön epämielyttävää ..ja tunkkaista touhua. Ehkä he eivät vain tiedä paremmasta.


Ruokailut ovat menneet edelleen mukavasti, paino jumitti viikon verran lääkekuurista johtuen, särkylääke+relaksantti sai aikamoisen turvotuksen aikaiseksi. Vasta tänään aamulla on alkanut olla vähemmän turvonnut olo.

Kuvassa uusin "keksintöni" ..

Kanapullat(tai pihvit)

650 g broilerin/kalkkunanlihaa
2 valkuaista
100g kevyt crem fraichea
1 pussi ranskalaista sipulikeittoa

sekoita valkuaiset, keitto ja crem fraiche keskenään hyvin ja sen jälkeen lisää liha. Sekoita hyvin, pyörittele palloiksi ja paista parissa sadassa asteessa kunnes pullien pohja on ruskettunut.

Tai no.. ihan orjallisesti en ole syönyt tällä viikolla, tänään tuli herkuteltua kun tutkinnontarkastaja kävi katsomassa mitä osaan.. ja tiistaina mies oli ostanut pienen pussin karkkia minulle, kun katsoimme illalla The Avengersin.

(sain muuten ihanan positiivista palautetta, olen kuulema poikkeuksellinen taloushallinnon ammattilainen, kun olen niin iloinen ja ulospäinsuuntautunut.. ja jos mä en pääse tutkintoa läpi, niin ei pääse kukaan)

Sitten.. tällainen tarttui ostoskoriin varuste.netin verkkokaupasta. Täytyykin tänään käydä hakemassa tuo itselle.


Tää ei ole mikään statementti siihen, etteikö mieheni osaisi kiivetä.. mun mielestä se oli vaan hauska :D Ja niin on miehenkin mielestä.

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Mä haluan ton paidan. Mistä voin ostaa? Mun mies kun ei kiipeä niin sopisi priimasti.

-didi- kirjoitti...

Kuka mistää miehestä puhunut.. boyfriend :P
Mä laitoin jopa linkin tuon paidan ostamiseen tuohon postaukseen, siitä vain tilaamaan :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0