tiistai 11. syyskuuta 2012

jösses

En tavallisesti kyttää kävijämääriä, mutta kaikenkaikkiaan mun blogiin on päädytty sen olemassaolon aikana 35 999 kertaa!!  HEI KAIKKI o/

Tosi fiksuna, kuva otettu bouldeoroimaan lähtiessä.. söpöt pinkit pöksyt, ettei aina sitä samaa mustaa .. tai viininpunaista 
Mutta ei .. tämä ei ollut mun postauksen aihe. Vaan oi ilo! Tänään oli taas mahtiboulderoinnit. Kerta toisensa jälkeen olen uskaltanut vähän pidemmälle ja pidemmälle reiteillä, tänään toppasin muutaman 6a:n .. ja työstin piiiiitkään paria 6b:tä.  Aikaisemmilla kerroilla toppaamisen on jäänyt tekemättä, koska olen pelännyt polvea. Tänään ei pelottanut enää, mutta enpä lähtenyt sellaisia reittejä menemäänkään, mitkä pelotti.

Yksi oranssi 6b jäi kummittelemaan. Se oli se, missä ensimmäisellä kerralla jäi jumiin, toisella kerral sitten uskalsin mennä aikaisempaa pidemmälle, mutta sitten lähti sormesta nahkat. Tänään pääsen taas jo hieman pidemmälle, joten tällä matematiikalla ensikerralla toppaan ekan 6b:ni boulderoiden. Kyllä, näin näen asian.

Mun pettämätön tyylitaju pääsi viikonloppunakin oikeuksiinsa. Launtaina kruunasin Nokian saappailla rapujuhliin asun, ja sunnuntain ristiäisissä ...


Huomatkaa, nätti mekko .. ja nokian saappaat... ei se oo niin metrilleen. Mekko oli alelöyty Hampurissa One Green Elephantisssa, lähtöhinta taisi olla 70€, mutta mun mukaan se lähti kahdella vai kolmella kympillä. Ei paha. Etenkin kun se on tosi mukava pikkumusta, ei kiristä, malli on löysä, niin tuntuu hyvältä päällä sekä fläsätuulella että mulloinkin ja kerrankin on mekko, joka ei purist yläselästä ja hartioista. On kauhean vaikea löytää sopivia vaatteeita alati kasvavalle yläselälle.


0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0