tiistai 30. lokakuuta 2012

Kisaseinän 6b

Voittajafiilis, eilen sain mätsättyä bouldergreidin liidigreidiin, sain vihdoinkin kiivettyä kisaseinän mustan 6b:n puhtaasti ylös.

Jotenkin mikään ei enteillyt minulla hyvää suoritusta, mittasin eilen kohollaan olevan lämmön ja ennen 6b:tä kävin kakkostelemassa kisaseinän uuden mustan 6b+:n kahdella levolla. Vedin tuossa "alkulämmössä" kädet niin kovaan pumppiin, ettei kädet nousseet ylös päästyäni takaisin maahan, mieheni piti avata solmut.

Lähdin nousuun naama vakavana, luottoa itseen ei ollut kovasti (vaikka olinkin hyvissä fiiliksissä edellisen nousun johdosta, vaikea reitti, sairaan makeat moovit, hyvä pumppi). Kertaalleen katossa tuli sellainen olo, ettei kädet pidä, liukuu liikaa, mutta sain lepuutettua kädet, muutenkin sain hyvät levot useassa kohdassa. Se mikä tällä kertaa erosi muista nousuista oli lepo (eihän mun kiipeilykaveri ollut sanonut kuin X kertaa tästä asiasta) ennen kulman ylitystä, sain lepuutettua kättä juuri ennen sitä otetta, mistä yleensä olen joutunut tulla lepäämään köyteen.

Vasta kun köysi oli ankkurissa, uskalsin innostua, en hetkeäkään liian aikaisin. Varmistajakin vaan toivoi, etten innostuisi liian aikaisin :D Hyvin sain pidettyä itseni rauhallisena.

Mahtavaa, enpä ollutkaan kuin kuukausia* treenannut tuota reittiä, onsight on aika kaukana mulla vielä 6b:ssä Onneksi Areenalla on paljon muita kivoja 6b:n reittejä, jotka järjestäen menevät ylös yhdellä levolla, nyt niitä pitää kerätä vaan lisää.. 6c:t alkavat myös taittua mukavasti projektoiden.

Eilisestä seuranneena taitaa lauantaina olla pizzapäivä. Kiipeilykaveri ja aviomies olivat eilen mukana, ja uuden greidin johdosta olen heille pizzat velkaa. Meillä on diili, pizza aina uudesta greidistiä, sekä sisällä että ulkona erikseen.

*huom  kesäkausi ollut välillä, joten ei tuota reittiä oon päivittäin hiottu :P

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0