tiistai 11. kesäkuuta 2013

material girl

Sain tänän uuden mankkapussin hyppysiini, tuli NIIN iloikseksi tuost,a eikös olekin söpö?!?!?


Kauhalassa pikkukaveri pääsi heti tositoimiin, Bruce Lee tuli kakkostelua kaveri perässä. Mä en ymmärrä miten ihmeessä pääsin tuon ylös asti, mutta.. eipä jäänyt houkuttamaan, että pitäisi päästä kiipeämään uudestaankin. Negatiivista kulmaa ja jaliksen murenivat jaloissa. Reitille nouseminen tuntui jotenkin ylivoimaisen hankalalta, ihmettelin useaan otteeseen ekoja otteita, mutta sitten jotenkin reitti alkoi vaan nousta.. osissa.. mutta silti.


Yritin kovasti yliksessaä työstää Mad Maxia ... noin puoleen väliin meni ihan mukavasti, ylltätävän hyvin, mutta sen jälkeen sormien iho antoikin periksi.. ei pystynyt enää kiivetä. Tuli sitten harjoiteltua prusikointia/haulaamista.. mitäs se nyt olikaan. 



Sitten kotiin ja nukkumaan... Kauhala hiljeni.


Huomenna uusi päivä ja uudet seikkailut.

5 kommenttia:

elenya kirjoitti...

Ihana tuo mankkapussi :D

-didi- kirjoitti...

kiitos :)

Nora kirjoitti...

Aivan super tuo mankkapussi! :)
Mä haluun tuollaisin, mistä niitä saa?

Sopis mun Pörröjen kaveriksi! ;)

-didi- kirjoitti...

tuo on tilattu http://www.bergfreunde.de/ siellä on erilaisia.. pinkki olis tietty ollut nro 1 vaihtoehto,jos sellainen olisi löytynyt :P

Söpiksiä pehmoisia :)

Nora kirjoitti...

Heimoi, mä löysin tuollaisen täältä Italiasta. Mun omasta tulossa juttua pian Treeniblogiin. ;)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0