sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Muljahtelua

Kävimme eilen tosiaan jo neljännen kerran kiipeilemässä. Tällä kertaa oli jo suunnitelma siitä, mitä menenmme tekemään. Bongattiin viimeksi yksi kiipeilyseinä missä oli pari nelostason ja neljä-viisi vitostason reittiä. Tarkoituksena oli kiivetä niitä mahdollisimman monta läpi.

Neloset oli molemmille helppoja. Ensimmäisessaä vitosessa loppui uskallus kesken, toisessa pääsin ylös asti ja kolmas ja kivoin noista (siinä mentiin nurkassa) sitten aiheutti mulla lapaluun muljahtamisen tms, joten mulla loppui leikki sitten siihen. Sinänsä ihan hyvä aika lopettaa, olimme kiipeilleetkin eilen sitten tunnin ja kolme varttia.

Kuvittelin, ettei tuo kiipeily tunnu missään, mutta kyllä tänään ovat lihakset olleet käsissä aivan poikki. Olin suunnitellut meneväni salille ja crossaamaan... hyvä kun pysyi aamulla kahvikuppi kädessä :D Huomenna sitten ei onneksi zumbassa tarvitse käyttää käsiä, joten pääsee taas urheilemaan.

Eilen teimme lisää hankintoja liittyen harrastukseemme. Minä ostin itselleni valjaat. Nää on Black Diamondin Primrose SA valjaat. Mulla oli hieman hankaluuksia löytää sopivat valjaat, sillä nyt hankkimani on pienintä kokoa, lantioon ei saa tulla yhtään ylimääräistä, muuten noi ei mene läpi, mutta sitten taas isompaa kokoa en voi ottaa, koska siinä sitten taas vyötärö on sen verran kapea, ettei M-kokoa saisi kiristettyä kunnolla.



Tässä ovat valjaat ,kengät (ostin viikko.. vai pari sitten), uutena mankkapussi ja mankkapallo. Mun kengät ovat erinomaiset seinälle, mutta aivan sairaan epämukavat (vielä) jalasssa. Eiköhän sekä jalat että kangät pikkuhiljaa sopeudu/mukaudu.



On myös kiva olla omat varmistusvälineet, karabiini (sulkurengas) ja ATC.



Onhan se vähän hulluutta mennä samantien ostamaan kauhea määrä erilaisia välineitä, mutta laskeskeltiin, että jos joka kerta vuokraa välineet, niin kyllä silleenkin tulaa hurjasti hintaa. Että eiköhän tässä tulla sen verran kuitenkin käytyä seinällä, että omien ostaminen on pidemmän päälle kuitenkin edullisempaa.

Tosiaan joo, ollaan oltu molemmat tänään niin rikki eilisen kiipeilyn jäljiltä, mutta intoa riittäisi vaikka lähteä samantien kiipeämään uudestaan. Täytyy toivoa, että ensiviikolla taas keritään joku päivä. Alkuperäinen suunnitelma oli se, että kävisimme joka toinen viikko Kiipeilyareenalla, mutta emme ole malttaneet pysyä poisssa tuolta.

Mä haluan päästä kiipeämään sen seinän ylös asti, missä mun lapa muljahti! :)

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Löysin myös tieni tänne sun blogiin, tuolta kalorilaskurista.
Eipä mitään, ymmärrän hyvin, pakkohan se kiipeilykamat ostaa jos sitä haluaa puuhata.
Tsekkaa mun ostamat kamat viime kesän alussa kun mä hurahdin kiipeilyyn:

http://saran-feelgood-blog.blogspot.com/2010/08/kaikki-on-kotiinpain.html

-didi- kirjoitti...

:) Kiva että löysit tänne :) Pitää käydä kurkkaamassa.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0