keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

tarttis uudet kengät..

.. mutta selailtuni pitkän tovin netistä, minun oli luovutettava. Pitää lähtäe paikan päälle kaupoille pörräämään. Mun muutama vuosi sitten ostamani Bronxin nilkkurit alkavat ehkä vedellä viimeisiä, tai no .. ei viimeisiä, mutta ne ovat kaukana siisteistä. Yksi mahdollisuus on vielä ne suutarille, mutta saavatkohan rispaantunutta nahkaa liimattua paikoilleen. Diggaan mun Bronxeista kovasti, ne vaati työtä ajaa sisään, ja saada jalka tottumaan niihin.




Onhan ne jo tosi kärsineen näköiset. Muutenkin pitää kohta yrittää kerätä rohkeutta heittää vanhoja kauan käytettyä uskollisia vaatteita ja laukkuja pois. Mun musta laukku alkaa näyttää jo myös rispaantumisen merkkejä, onhan se jo vuosia vanha (nyt kun tarkemmin ajattelen), myöskin mun ihana Zaran farkut otti ja repes haaroista. Mä en millään haluaisi luopua niistä, niissä on aina niin hyvä olla.

Mä usein käytän vaatteet ja kaikki siihen asti kunnes ne on riekaleina, enkä sitten raaski heittää niitä riekaleitakaan roskiin.

No mutta enivei, luovutettuani kenkämetsästyksen suhteen. Eksyin ekaksi Hennesin sivuilla, täytin siellä ostoskoria tovin. Onneksi kämmäsin jotain, ja ne hävis, siinä oli melkein kahdells sadalla kaikkea. Kävin sitten kuolaamassa Zaran sivuilla vaatteita, ja sieltä löytyi kaikkea ihanaa.. sellaisiakin vaatteita, jotka tukee mun uutta boheemimpaa romanttista tyyliä.


www.zara.fi

Nyt odotan innolla pääsyä Zaraan. Pitäisi varmaan lähteä ihan kaikessa rauhassa kaupoille. Mä olen sellainen, että tykkään kiertää ja hypistellä samat vaatteet monta kertaa läpi, sovittaa .. miettiä tovin .. katsella muita vaihtoehtoja ja sitten käydä sovittamassa vielä uudelleen ja sitten sinetöidä kaupan.

Menemme ystävättären kanssa huhtikuussa Valtterilla myymään aarteitamme, ehkä sen jälkeen sitten voisin pyörähtää keskustassa kaupoillakin :) Uusia housuja ja farkkusortseja en taida vieläkään uskaltaa ostaa.. tai no.. en mä tiedä meinaanko vielä saada paljonkin painoa pois.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0