sunnuntai 22. toukokuuta 2011

boulderoimassa

Tänään päivän urheilupläjäys oli tarkoitus suorittaa tällaisessa paikassa. Avopuoliso halusi lähteä boulderoimaan ja testaamaan uuden pädin, joten mä lähdin mukaan. Ensimetreillä huomasin, että olen aikamoinen arkajalka, kirjuen menin puolitoista metriä ylös..



Ylhäällä ollaan, mutta kuva ei kerro miten sinne päästiin. (kyllä mä oikeasti kipusin sinne)



Avokki näytti vähän mallia







Varmaan kiva laji, mutta mulle vähän turhan pelottava, ainakin näillä jaloilla vielä. Boulderoinnissa onneksi ei tarvitse mennä koko ajan pystysuunnassa, noita reittejä on myös poikittain, joten ehkä mä suostun mukaan vielä kerran jos toisenkin.

4 kommenttia:

Anna-Maria K kirjoitti...

Oho, aika rajua! En varmaan uskaltaisi :D

-didi- kirjoitti...

Joo, tuo on hurjaa touhua. En mäkään tajua miten noi tyypit uskaltaa mennä noita, hirveä riski tippua ja hajottaa itsensä. Kylmäs hetken kun avopuolisokin alkoi kiivetä yhtä kauhean näköistä reittiä.

Anonyymi kirjoitti...

Aika rajua tosiaan, en mäkään korkeanpaikan kammoisena varmaan uskaltaisi.. :)

Anonyymi kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0