lauantai 7. toukokuuta 2011

On niin voimat pois, silti pakko laittaa pari riviä.

Sillä hetkellä kun lähtölaukaus kävi, niin mun syke oli 140, en liioittele.



Viimeinen kilometri oli varmaan maailman pisin, se ei meinannut loppua sitten millään.



Nyt olen kotona ja onnellinen, sain juostua matkan, alle 2:25 (se netto tms) ja ja ja .. polvi ei oo kakkana. Mieletöntä.

Oli hienoa päivä kyllä, ennen juoksua tuli vietettyä aikaa toisen juoksijan kanssa :) Auttoi unohtamaan turhan hermoilun. Ja viidessä kohtaa mulla oli kannustusjoukot matkan varrella. Ihanaa <3

2 kommenttia:

Soile kirjoitti...

Onnittelut! Huippuaikakin; mulla menis varmaan yli kolme tuntia:D
Mulla muuten kans syke huiteli aivan hillittömiä lukuja jo ennen lähtöä, kun juoksin toissa syksynä sen varttimaratonin; jännitystä oli todellakin vaikka ei ollut kuin se 10,5 km;)

-didi- kirjoitti...

Kiitos :)
Olen kyllä todella tyytyväinen saavutukseeni :)
Ai on olemassa varttimaratoonejakin .. mielenkiintoista.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0