sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Teillä on oikeus ... JUHLIA!

tADAAA!! Eli joo, eilen mä viiletin kaupungilla ja baarissa poliisittarena :)



Meidän ilta kaveriporukan kanssa ei ollut pisin mahdollinen, avoupolisolle oli taas napsahtanut yövuoro.. blööööh! Mutta se mitä oltiin ystävien kanssa juhlistamassa vappua, oli superihauskaa.

Vietimme iltaa Kaisaniemessa Jone's karaokebaarissa. Juhlapaikan selvittyä minulle, olin varma siitä, että saan viettää vappua ystävien kanssa ilman mun avopuolisoa. Tää taitaa olla kuitenkin sitä Tosi Rakkautta, kun se lähti mukaan. Olisin kuvitellut, että varpaankynsien irtirepiminen olisi ollut tuon mielesteä kivempaa kuin toi, mutta urheasti se oli mukana. Näytti jopa nauttivan seurasta ja ohjelmasta :) Tuolla porukalla ei ole ollut yhtään epäonnistunutta juhlaa, ja eilenkin kaksi tonttua... Tonttu-Tomera ja Tonttu-Hutera ja yksi Melody (tukiaisimitaatio) takas onnistuneen illan.



Mä yriti hämätä ystäviä sillä, että selailin kauhean intensiivisesti sitä laululistaa. Jossain vaiheessa ystävättereni sanoi, että älä huoli Hupsis (sen lempinimi mulle), mä ilmoitin sut jo. Enhän mä sitä tosissani ottanut, kunnes mut sitten kuulutettiin laulamaan ABBAn Waterloo :D Mä olin kuolla häpeästä. Se esitys meni kuulema ihan ok, meni kuulema nuotilleen.. niiltä osin mitä sitä laulua kuuli :D Se yksi niistä harvoista ABBAn biiseistä mitä en oo laulanut. Mikä todennäköisyys on valita just se biisi mulle?!



Ikä on tuonut varmaan sen mukanaa, että oon oppinut juomaan kohtuudella tai jotain, tai ehkä se on vaan se, että eilen piti lähteä mun vanhempien luokse .. niin ei tullut juotua .. eikä nyt tukka ole kipeänä.

Tuli maistettua maailman ihaninta shottia, Ufo-shottia. Mä niin teen niitä meidän seuraabiin bileisiin :) Ja pitää varmaan ostaa jossain vaiheessa itselle jokin Sing Star -peli.

Niin joo toi asu..
poliisi-asu, sis vyö ja hattu - Punanaamio
pamppu - Punanaamio
poliisimerkki - Punanaamio
käsiraudat - Aikuisten lelukauppa
kengät - Bronx

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0