lauantai 14. toukokuuta 2011

hmpf!!!!

Yritin tänään kevyttä aamulenkkiä, nyt jännitin taas polvea, mutta syyttä. Mä vasta nyt tajusin (pitkät piuhat)... että .. se kipu mitä mä olin kovasti pelännyt, ei ollut polvi vaan sääri, ja oikean säären yläosa.. vähän sisäpuolella.

Käydessäni viikon ennen hcr:ään juoksemassa 11,5 kilometrin lenkin, mulla vihlas kovasti säärestä, myöskin hcr:ssä .. se oli sääri mikä sattui ensimmäiset 7 km. Tänään tuo kipu vihdoinki muuttui pistäväksi. Mun oma googlediagnoosi on penikkatauti, ainakin oireet ja syy tuntuu täsmäävään useisiin netistä bongaamiini. Eli lepoa, buranaa ja kylmää .. vissiin. Jotain venyttelyä.

Pitää maanantaina soittaa terveyskeskukseen ja koittaa saada aika, pitää voivotella kovaan ääneen ja toivoa, että jos sinne mahtuis johonkin väliin. Ehkä pikkusisko tulevana hoitsunakin osaisi vähän neuvoa mulle, että voisi yrittää parannella sääriä.

Mun herkkä psyyke ei kestä tällaista urheilemattomuutta. Tällä viikolla oon kerran käynyt salilla ja kerran "juoksemassa", tein lenkin päälle kunnon lihaskuntoliikkeitä vielä kotosalla. Luulisi huomenna lihaksien olevan kipeät :)

Tietenkin aina tällaisissa on se hyvä puoli.. kohta päästään laittamaan kotia muuttokuntoon, kävimme ostamassa Ikeasta aikaisemmin mainitsemani sälekaihtimet, kävimme kotona katsomassa meidän remontoitua kylpyhuonetta. Meillä kävi pieni sekaannus laattojen kanssa, aluksi kuviteltiin sen olevan totaalinen katastrofi, mutta nyt huomasimme saavamme paljon paremmi kylppäri, kuin mitä olimme kuvitelleet. Meillä on myös ollut uskomattoman ihanaa täällä mun vanhempien luona.

Eilenkin opetettiin mun vanhempien huonoille tavoille, ostettiin hieman siideriä ja sipsiä ja katsottiin mun vanhempien kanssa superjännä Suomi-Venäjä -lätkämatsi.

Tänään taasen olin äidin avecina meidän kolleegan 50v synttäreillä :)

Sainpa otettua päivän asusta kuvankin



tekonahkatakki - H&M
neulapaita - VeroModa
hame - Zara
kengät - Bronx

Eli supertavallinen asu.. enpä ole mitenkään mainittavasti ostanut uusia vaatteita viimeaikoina, on ollut vähän muita prioriteetteja. Pitäisi mm säästää uusiin juoksukenkiin.. mainitsemattakaan ehkä jotkut isot juhlat.. jossain vaiheessa :P remontti .. ja matka Hampuriin tai jonnekin.

Nyt kylmäkääreet säärille ja pitkäksi sohvalle.. jos huomenna sääri olisi siinä kunnossa, että voisin käydä vaikka uimassa tai pitkällä kävelyllä.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0