lauantai 24. syyskuuta 2011

*aivastus*

Tänään on ollut niin super päivä. Aamupäivän vietin ihanassa seurassa Valtterin kirppiksellä. Ystävä oli varannut meille pöytät paikoilta, jotka kuulema menevät aina ensimmäisenä.. ja syystäkin. Kauppa kävi erinomaisesti, ja jo ensimmäinen asiakas osti niin paljon kaikkea, että olin jo reippaasti omillani :) Kaikenkaikkiaan tuli myytyä varsin hyvällä tuntipalkalla. Tavaraa jäi yli.. ja aloin ymmärtää millainen tavara käy kaupaksi.


Iltapäivällä perhoset saapuivat vatsaani. Kävimme avopuolison kanssa hakemassa huomisen juoksun kisapaketin, numeron paidan jne. 


Matka ei jännitä, oma kunto ei jännitä. Olenhan onnistunut juoksemaan samanlaisen matkan pariinkin otteeseen ihan huvinvuoksi. Nyt vaan tuntuu, että flunssa on tulossa, kurkussa on omituinen olo.. aamupäivällä aivastelu alkoi. Mä muserrun, jos tää nyt pissii tämän takia. Pieni flunssanpoikanen ei haittaa... mutta jos tulee vallan voimaton olo, ei juoksusta tule mitään, eikä kauhea rasitus varmaan ole hyväksi mun pumpulle.

Huomisesta koitoksesta johtuen olen tänään jo syönyt tankkauspäivän ohjeen mukaan. Oon niin täysi, oon syönyt jo neljästi.. ja vielä on kaksi ruokailua jäljellä ja kello on jo kahdeksan. Ainakin hiilarivarastot pitäisi olla täynnä huomenna.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0