sunnuntai 25. joulukuuta 2011

voi hyvät hyssykät

Mä olen tänään ollut aivan sanaton avatessani joululahjoja, avopuoliso, perhe, kaverit ja asiakkaat ovat todelle pistäneet merkille mun harrastaeet, haluamiset sekä pienet vinkit ajan saatossa. Monilta sellaisilta tahoilta tuli saatua lahjoja, keiltä en osannut odottaa saavani mitään, kenelle olin antanut joululahjat täysin ilman odotusta vastalahjasta.

Erityisesti mua kosketti avopuolison kiipeilyyn liittyvät lahjat, en saanut köyttä, mutta sain lahjakortin millä voin hankkia sen.. sekä climb on ihonhoitotuotetta, joka on erityisen sopiva kiipeilijöiden käsille. En osannut kuvitella saavani avopuolisolta mitään kiipeilyyn liittyvää, sillä .. noh.. hän ei ole itse pystynyt toviin kiivetä, joten en osannut kuvitellakaan hänen hankkivan jotain minulla liittyen harrastukseen, jota hän niin palavasti haluaisi jo nyt harrastaa. Olin niin otettu, että aloin itkeä avattuani lahjani.

Melkein hävettää kirjoittaa miten paljon sain lahjoja...

  • useita pulloja viinejä
  • erilaisia itsetehtyjä makeisia ja keksejä
  • body shopin tuotteita, sekä vanhemmilta että avopuolisolta
  • ison kasan sukkia sekä lämpimän kerraston
  • hajuveden: Givenchy Ange ou Démon - le secret
  • punaisen Iittalan Mariskoolin
  • Suuri askartelu- ja käsityökirja - Martha Stewart <3
  • kaksi ensimmäistä kautta Sinkkuelämää sarjasta
  • Paulo Coelhon kirjan Alef
  • Guessin keskikokoisen mustan laukun
  • Pauli Mitchelin hiustenhoitotuotteita
  • Pentikin Vanilja valkosipulikupin ja neljä lautasliinaa
  • Black Diamondin jatkon :) 
  • lahjakortin Varuste.nettiin
  • lahjakortin kampaamoon / kosmetologille
  • Suunnon Guest sykevyö- ja mittarisetin (tämän pitäisi olla aika kova setti)
  • fleeselämpöpeiton ja glögiä
  • treffisetin: leffa + ruokailu + limu&poppari (tämä oli yhteinen avopuolison kanssa)
  • hauskan muunneltavan puisen pannunalusen 
  • palapelin jossa on kuva kummipojasta

sykevyö, lahjakortti, climb on ja mun eka oma jatko
Se, että en laitan kuvia kaikista lahjoista ei tee yhtään lahjaa kuitenkaan vähemmän tärkeäksi tai viittaa vähempään arvostukseen / kiitollisuuteen.

Avopuoliso tuntui olevan otettu lahjoistaan, hän sai minulta Benettonin kylpytakin, Oz:n kaikki tuotantokaudet sekä Burberryn Beatin tuoksun ja suihkusaippuan.

Päivä on ollut ilman lahjoja varsin ihana, olemme viettäneet aikaa sekä avopuolison että minun perheeni sekä siskon miehen perheen kanssa. Pikkusisko oli laittanut mielettömän jouluaterian superherkullisine alkupaloineen, perinteisine jouluruokineen ja herkuttelun kruunasin kahvi ja itsetehdyn konvehdit.

Ihana päivä sai vielä ihanamman päätöksen, kun pääsimme avopuolison kanssa avaamaan lahjat .. sekä pelaamaan hieman Toweria (Mimin lahja "isille ja äipälle").

1 kommenttia:

Anna-Maria K kirjoitti...

Ihanaa että sinäkin sait noin mahtavia ja ajatuksella harkittuja lahjoja. Minunkin tuli itku kun avasin omani!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0