torstai 22. maaliskuuta 2012

ensimmäinen lomapäivä takana

Ensimmäinen lomapäivä oli kaikenkaikkiaan onnistunut, treffasin ystävätärtä ja tämään pienokaista sekä vietimme erittäin onnistuneen päivän seinillä.

Avopuolison kiipeilyt menivät paljon paremmin kuin mitä avopuoliso uskalsi odottaa. Avokki oli erittäin varma hänen kiipeilynsä jäävän puolikkaaseen neloseen. Hienosti nousi nelonen, hän jopa kakkosteli 5c:tä, ja varmistin kerran liidiä. Aivan superia. Kaveripoika T sai avopuolisosta paljon enemmän irti, kuin mitä olisin yksinäni avopuolisosta saanut. T on aivan mieletön tsemppaamaan.


Oma kiikut ylittivät odotukset, puhasta kutosta, ja kakkostellen 6b+ kerran tullen köyteen, juuri ennen viimeistä moovia. Minua vähän nolostutti se, millaisella ähinällä noita reittejä tuli noustua. Jotenkin on vain päästettävä se ääni aina moovien välillä, vähän sama juttu kuin joskus keihäänheitossa, se karjasu vaan auttoi keihästä pidemälle :P Nyt se auttoi mua nousemaan reitin, mitä en kuvitellut pääseväni alkua pidemmälle.

Aika hassua muuten, kauhean "kosteat unet" ma-ti välisenä yönä.. heräsin kädet märkänä :P Olin varmaan kiipeillyt unissani koko yön :D

Toinen lomapäivä starttaa, nyt sämpylöitä leipomaan.

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Ihana että saat olla lomalla. Mäkin niin odotan lomaa. Olen saanut tarpeekseni työpaikastani.
Mahtava kuulla että avopuoliso pystyi noin hyvinkin kiipeämään !! :D
Mun täytyy ottaa kultsu mukaan joku kerta niin mennään neljisteen, täytyy ensin saada hänet vain kurssille että hänkin voi varmistaa. Siellä kun ei kukaan muu saa opettaa varmistusta kuin Areenan väki.

-didi- kirjoitti...

Eikö siellä oon just hänelle sopiva aloittelijoiden kurssi ensiviikolla?

Loma no pop.. tuli tarpeeseen.. oon sammunut parina iltana sohvalle aika kauhean aikaisin.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0