perjantai 2. maaliskuuta 2012

freaky friday

Hööh, paino jatkaa tippumista. Mitä ihmettä mä oikein ees friikkailin vähän aikaa sitten. Eilisestä taas -700g.

On ihan omituista olla kotosalla .. perjantantaina, ja vaan olla täällä. Urheilu on NIIN iso osa mun arkea, perjantai on yleensä ollut mulle salipäivä. Huomenna on vielä omituisempi päivä, EN ole menossa köysikiipeilemään. Ja sen lisäksi, etten mä mene kiipeilemään, niin mä en myöskään herää aamulla aikaisin lähteäkseni viemään koiraa ulos. Koiran ulkoilutus kainalosauvojen kanssa ei ole välttämättä se parhain idea.

Tänään olen päivän lähempänä tervettä polvea, jei! Yö oli aika kauhea särkylääkkeen vaikutuksen loputtua, mutta toivon ensimmäisen yön vain olleen vaikea.

Eilen tapahtui hassu juttu; lähtiessä lääkäriin yritin laittaa viimekesänä hcr:ää varten varten ostamani polvituen polveen. On tainnut tulla lihasta niin paljon, että tuki jumahti puoliväliin pohjetta.

Todistettavasti olen saanut tuen jalkaa joskus

Samainen tuki nyt ..


Ei mene polveen :D Mulle on tainnut tulla aika paljon sit lisää muskuloita vajaan vuoden aikana. 

Mitäköhän sitä tekisi nyt? Siivoaisin? Eikös perjantait ole siivousta varten, jos ei siis urheilemaan mene? Television tarjota ei ole erikoinen.. eli lasillinen light Pommacia (päätin hemmotella itseäni limulla) ja vaatekaappia järjestelemään.

Ihanaa perjantaita kaikille <3

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0