perjantai 9. maaliskuuta 2012

väsynyt koira

.. on onnellinen koira.

Tänään käveltiin pikkuisen kanssa töihin ja takaisin


Nyt tänään on ollut illalla tuollainen märkä rätti nojatuolissa <3 Ihana. Maistuiskohan tuolle kohta ruoka.. westienappuloita parmesanilla :)


Menomatka oli mitä hitain, 55 min työmatkaan mihin arvelin menevän 40 min... kotimatka onnistuikin sitten tavoiteajassa.

Oma kävelykin menomatkalla ei ollut maailman helpointa, polvi on jäykkä. Kotimatkalla huomasin, että hupsista, eihän tämä kävely tunnukaan enää. Hassua.

Kyselin yhdeltä toiselta polvilumpion muljauttajalta hänen kokemuksistaan. Kauanko kesti parantua jne. 1kk meni kuulema sauvoja kanssa!! ja 4 kk:n päästä pystyi kävellä kunnolla, jatkuvasti joutuivat poistamaan nestettä polvesta!! Eli, jos ja kun nyt viikon jälkeen tapaturmasta ei ole polvi ihan entiselläään, mutta pystyn kuitenkin kävellä ja liikkua noin suurinpiirtein, niin olen todella onnekas. Asiat voisivat olla huonomminkin.

Mulla kotimatkalla sellainen ajatus mieleen, että hitsi kun ei pysty liikkua kunnolla.. mutta mitäs mä olenkaan tehnyt tällä viikolla..

ma: kotijumppa 1h15min
ti: sali
ke: monta tuntia kävelyä (kaupoilla..korkkareissa)
to: sali
pe: kävellen töihin ja takaisin..

huomiselle suunnittelen tunnin crossausta ja ehkä vatsoja. Sunnuntaina voisi levätä. Ja mä oon muka toipilas :D  Kaipaan kyllä kunnon hikiliikuntaa, mutta pakko tyytyä nyt tähän mitä pystyy tehdä.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0