lauantai 16. lokakuuta 2010

Get ready, steady ...

go fat go .. ja silleen

Eli ensiviikon alusta on taasen uusitut ruokakuviot. Mennään fitfarmin laihduttajien ruokavalion mukaan :)

Aamiainen
30 g kaurahiutaleita
100g raejuusto, rasvaton
10 g soijalesitiinirae
1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
50 g marjoja
+ FAST omega3 2 kpl

Välipala
½ kpl pro fx lo-carp proteiinipatukka TAI
30 g Fast dietmix TAI
125 g maitorahkaa + 100 g pakastemarjoja

Lounas
100g kana / 100 g kala
1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
300 g vihanneksia vapaavalinnaisesti (ei maissi)
5 g oliiviöljy

Välipala
½ kpl pro fx lo-carp proteiinipatukka TAI
30 g Fast dietmix TAI
125 g maitorahkaa + 100 g pakastemarjoja

Päivällinen
100g kana / 100 g kala / max 3 kert viikossa naudanlihaa100g jauhettu tai kokoliha
1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
300g vihanneksia vapaavalinnaisesti (ei maissi)
5 g oliiviöljyä
1 kpl hedelmä

Iltapala
250 g maitorahkaa / 150 raejuusto, rasvaton
1 dl mehukeitto, sokeroimaton
10 g vehnälesettä
5 g soijalesitiinirae
+ fast omega3 2 kpl

Eli maanantaina alkaa. Tänään täytyy käydä kaupoilla ostamassa tarvikkeet, jotta olen hyvin valmistautunut tähän rupeamaan :)

4 kommenttia:

Soile kirjoitti...

Kiva kun pääsin seuraamaan projektiasi. Itsekin taidan nyt tosissaan aloittaa, pitäis olla kunnossa kun lähdetään 4.1. viikoksi Maspalomakseen. Koetetaan tsempata toisiamme täällä:)

-didi- kirjoitti...

Eipä kestä :) Meinaatko nyt tällä samanlaisella ruokavaliolla? Sillä luulisi ainakin saavansa itsensä bikinikuntoon, vaikka.. sähän olet muutenkin niin hoikka ja kaikkea :) Tsempataa joo :)

Soile kirjoitti...

Joo; sillä Jutta-dietillä mennään. Tässä uudessa on näköjään lisätty aamupalaan soijalesitiiniraetta, mikähän hyötylisä siinä on, tiedätkö? Niin ja vihanneksiakin on 300 g entisen 200 g sijasta; no nyt voi huoletta pistellä koko 300 g kukkavihannespussin, vaikka niin olen tehnytkin;) Noita protskupatukoita en voi enää syödä yhtään, ne alkoi jostakin syystä ällöttään minua aivan kauheasti...
Nin ja hoikkahan sinäkin olet; tosi kivan näköinen tyttö:)
ps. Sinun blogisi katosi tuolta minun solakaksi-blogin blogiluettelosta, kun sinne ei näköjään voi liittä salasanalla suojattuja blogeja:( Mutta koetan käydä täällä kurkkimassa uusia päivityksiä:) Palaillaan!

-didi- kirjoitti...

Juu, uudessa on tää soijalesitiinirae, enemmän marjoja ja yksi hedelmä päivässä.. taivaallista :) Pelkästään toi hedelmä inspiroi mua suunnattomasti :) Olen niin kaivannut omenoita.

Juu, mua kyllä harmittaa se, että oli vähän pakko laittaa pienemmän poppoon luettavaksi. En olisi halunnut, mutta en mä halua antaa tietylle ihmiselle mitää pääsyä seurata mun elämää.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0