tiistai 12. lokakuuta 2010

Glee

Ai niin.. en ole muistanut hehkuttaa uutta sarjaa johon olen koukkuuntunut. Koska olen koukkuuntunut myös Perezhiltoniin (www.perezhilton.com), niin olen siellä pidemmän aikaa lukenut kirjoituksia Glee-nimisestä sarjasta. True bloodin jäätyä tauolle, eivät kirjat, joihin ko sarja perustuu, ole sammuttaneet viihteenjanoani. Hankin Gleen ensimmäisen tuotankokauden, ja olin koukussa.

Sarja on niin purkka pop -kamaa, se tarjoaa ihanan paon todellisuudesta (vaikka eihän mun todellisuudessa tietyllä tavalla - koti /työt - nyt mitään vikaa ole päinvastoin) väreissä ja musiikissa.

Tuli kurkittua toisen tuotantokauden toinen jakso, Britney- jakso <3 Ihanaa vaihtelua mun tavallisesti varsin raskaalle musalle.



Joskus se on vaan ihana heittää aivot narikkaan ja nauttia hyvästä viihteestä :) Pitää ehkä kohta avopuolison lähdettyä töihin kadota hetkeksi musiikkiin ja hetkeksi unohtaa huolet. Avopuolisokin on hienosti huolehtinut minusta, kuunnellut murheitani ja neuvonut parhaansa mukaan.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0