maanantai 14. tammikuuta 2013

2/2013

Hyvä treeniviikko taaas takana, monipuolinen ja mukavan kevyt. Ehkä meni "palauttavana" viikkona. Kotitreeneistä olen vielä kahden viikon jälkeen innoissani, mikä on tosi mahtavaa.


Lauantaina huomasi jo laihiksen vaikutuksen energioihin ja voimaan. Lauantaina piti tehdä alunperin 3 x 20 min peruskuntotreeniä, mutta minä .. MINÄ!! hyydyin jo kahden kerran jälkeen. Nyt on tankattu energiaa vuoruokauden ajan, varmaan jaksan taas vääntää seuraavan viikon.

Paino on tullut hyvin alas, eikä ihme.. eihän sitä tule syötyä oikein mitään. Innolla odotan helmikuuta ja GFG-ruokailun alkua sekä joka toinen viikko tehtävää hiilaritankkausta (mä haluan SYÖDÄ!!!.. en ryystää keittoja). Nutrilett-kuuri toimii erinomaisena alkuboostina ja motivaattorina :) Harkinnan jälkeen päädyin GFG-ruokailuun, koska se on valmiiksi ajateltu.. toimii mulle.

3 kommenttia:

Nora kirjoitti...

Ketoosiin ei kyllä tosiaan kannata itseään ajaa, miinuskaloreille kyllä.

Mitä on GFG? :)

-didi- kirjoitti...

go fat go ts Fitfarmin ohjeilla..

Nora kirjoitti...

Jess, selkee. Antaa kaiken mennä vaan! :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0