keskiviikko 16. tammikuuta 2013

päivitetty toimintasuunnitelma

Vielä kaksi päivää punnitukseen, jotenkin jännittää.. morkkistelen edelleen viikonlopusta. Nutraukseen siirtyminen juhlista jääneiden herkkujan keskellä ei sunnuntaina onnistunut niin hyvin.. Eilen kotiuduttuani olin purkaa harmitusta ahmimilalla ihanan kolmen suklaan täytekakun loppuun... valkosuklaamousse suussa heräsin, sylkäisin kaikki pois ja heitin lopun kakun (sen mitä en ollut vielä pakastanut) roskiin .. 

Mä luin uusimmasta kg:sta artikkelin BED:stä.. kannatta lukea. Mä ainakin löysin itseni siitä.. ja annoin miehen lukea ko artikkelin myös. 


Nykyinen toimintasuunnitelma.. tämä ja seuraava viikko vielä Nutrausta (pe mulla on herkuttelua, koska koululla on valmistujaisjuhla.. ja olen sopinut kk .. pari sitten ystävättären kanssa, että tuona päivänä menemme yhdessä syömään). 27. päivä on vapaan syömisen päivä.. ja sitten siirryn fitfarmin ohjeisiin.
Näillä mennään..


kopioitu kalorilaskurin päiväkirjastani

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0