torstai 14. helmikuuta 2013

jäähöperyys on tarttuvaa

Sain eilen miehen vihdoinkin kokeilemaan jääkiipeilyä minun ja kaverini kanssa. 


Mimi jäi töihin "hoitoon"

pose pose
Piru aika läskissä kunnossa
miehen ensinousu

kaveri kiipeää, minä varmistan

kaveri ja määääää

meikätypy kiipeilee

Tänään mies on jo miettinyt omien jääkiipeilykenkien ja rautojen hankkimista.

Nyt ystävänpäivää viettämään.

Mies haki minut töistä kukkien kera, hän oli myös päättänyt, että tänään vuokraamme elokuvan, ja minä saan valita sen. Noh, minä puolestani olin ostanut myös kukkia miehelle, ja olin päättänyt, että minä valitsen elokuvan tänään.

Siivouspäivän velvollisuudet on hoidettu, kohta paista miehelle pihvin, joka tarjoillaan viini, kierreperunoiden ja salaatin kera. Jälkiruoaksi valitin Ben&Jerrysiä (mieheni syötäväksi) joka nautitaan Hysteria -elokuvaa katsellen. Ilta miehen kainalossa, oikein ihanaa.

Nautinnollista ystävänpäivää kaikille :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0