torstai 9. joulukuuta 2010

it's getting worse

Mun selkä siis. Olin tosi iloinen, Tallinnassa selkä-/hartiasärky oli siedettävää, pärjäsin jopa ilman lääkkeitä. Ihan ihme, ottaen huomioon sen, kuinka siellä tuli roudattua tavaraa.

Tiistaina kävin salilla crossaamassa ja tekemässä keskivartalon lihaksia, ei tuntunut kipua missään. Eilenkin pärjäsin ilman lääkkeitä.. mutta tänään aamulla. Pysyin tuskin kääntää päätä. Vasen puoli on aivan jumissa, kaikki tekeminen vihloo, aamulle en ollut päästä sängystä ylös normaalisti. Toivottavasti olen vain nukkunut huonossa asennossa.

Olen jonottamassa julkiselle lääkärille, aika on vastas 17. päivä, joten pitää odottaa vielä. Olen tähän asti hoitanut asiaa yksityisellä, mutta koska tämä ei kuulu työterveyden piiriin, päätin alkaa hoitaa asiaa julkisella. On aika kova juttu taloudellisesti joutua maksamaan useiden kymppien lääkärilaskuja.

Harmittaa niin vietävästi. Tämä liikkumattomuus hajottaa. Tekisi mieli päästä nostelemaan puntteja, crossaamaan.. tekemään vatsoja, uimaan. Nyt mä vaan makaan sängyllä ja litkin vettä, peläten syödä. Ei hyvä. Pitää taas yrittää tsempata itsensä syömään, en mä niihin mun kohtuullisiin kaloreihin kuole.

Ihana avopuoliso äsken yritti helpottaa mun oloa hieronnalla.. ja kyllä se hyvältä tuntuikin, ihan kuin olisi auttanut vähän :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0