keskiviikko 8. joulukuuta 2010

something new

Vaikken lähtenyt shoppailemaan Tallinasta mitään itselleni, tarttui silti tällainen paita mukaani. Olen pidemmä aikaa kaipaillut vaatekaappiini pitkää lämmintä paitaa. Olen aikaisemmat heittänyt lämpimät järkevät paitani joko kirpparikasaan tai uffille. Alkoi olla vähän vilu näillä keleillä :)



neula - Vero Moda

Niin.. meillä projekti eteisen kaappi on edelleen vaiheessa. Kaappi on kyllä pystyssä, ovet ovat kiinni, mutta sisukset puuttuu. Allekirjoittaneella on nyt muutenkin känkkäränkkäpäivä (ihan pms -juttui vissiin) ja tää kaaos ei todellakaan ole mun mieleen.

Niin ja sekin vielä .. sisustusharmitusta lisää. Ostin viikonloppuna pari juttua kotiin seinälle, eikä niitäkään olla vielä saatu siihen. Mä oon niin malttamaton. Palan vain halusta päästä kuvaamaan ne ja näyttämään, mitä olen vihdoinkin saanut hankittua.

Ehkä mä kokeilen joulukorttien kirjoittamisen rauhoittavaa vaikutusta ja ompelen nyt tuon joulupöytäliinan. Ehkä tää mieli tästä nousee... ja kohta se nousee varmasti, avokki lähti hakemaan tällä känkkäränkälle sokeritonta glögiä kaupasta.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0