sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

kirppis sunnuntai

Mun kontolle ei pidä jättää minkään varausten tekoa. Ensiksi perjantaina, mentiin elokuviin avokin kanssa, pörrättiin puolisen tuntia Tennispalatsin nurkilla parkkipaikkaa etsien, ei jäänyt hirveästi aikaa enää syömiselle, joten mentiin sitten nopsaa Scan burgeriin / Salaatti baariin tms.. siinä sitten alle vartti ennen elokuvan alkamista tuli aavistus, piti katsoa lippuja. Jahas, olimmekin menossa Kinopalatsiin. Nopsaa vain ruoka loppuun ja juosten kohti Kaisaniemeä :D Hyvä minä. Ei voi muistaa.

Tänään aamulla makoilin kaikessa rauhassa sängyssä, tiesin herätyskellon soittavan puoli seitsemältä... pitkältä tovilta kuluneen ajan kuluttua tajusin, että kello on pian seitsemän.. hetkonen.. niin joo, olin laittanut herätyksen lauantaille. Nopsaa ylös, kahvia keittämään ja kamat autoon.

Ystävättären kanssa saimme haalittua rullakon ja ruodasimme tavarat kohti myyntipaikkaamme huomataksemme sen olevan käytössä. Tarkatettuani mailini tajusin, että olin jotenkin sössinyt varauksen, olin varannut ja maksanut pöydän viimesunnuntaille. Ei näin. Itse oli hätääntyä ja olin häpeissäni. Ystävär onneksi pysyi viileän rauhallisena, ja saimme kuin saimmekin sen ainoa peruutuspöydän. Huh :D Onneksi en ollut laittanut kelloa soittamaan oikealle päivälle, sillä muuten olisin ollut tosi hyvissä ajoin ja vallannut jonkun toisen myyntipöydän :P

Kirpparilla meni erittäin hyvin. Pääsin eroon jättimäisestä jätesäkillisestä vaatteita, melkein kaikki korut menivät kaupaksi ja ja ja virkkaamani kukat menivät myös hyvin kaupaksi. Ihanaa.

Saldo oli reilut 60 € + Dieselin nahkavyö ja ystävättäreltä ostetut haareminousut :) Ei hullummin.

Ai niin.. tarkoitus oli myös ollut hankkia kaksi pyötää, onneksi olin varannut vain yhden :D

Nyt pizzaa naamaan ja sitten pikkuisen ja avokin kanssa pihalle nauttimaan mahtavasti säästä.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0