lauantai 20. maaliskuuta 2010

Meidät on ryöstetty...

tuntuu siltä ainakin noita tyhjiä astia, ruoka ja vaatekaappeja katsoessa. Rahitkin viety, ja huomenna viedään sitten loputkin sellaiset mitä ei päivään tarvita ja jotka mahtuvat kahteen Puntoon.

Exä on hassu, sain äsken sitten huristella hänet vantaalta vallilaan. Matkateko koostui mm jodlauksesta radion ollessa rikki ja exän naaman korjaamisesta peitepuikolla :D Mä olen kyllä niin iloinen exäni ja minun tämän hetkisestä suhteesta. Eipä olisi voinut kuvitella seurusteluaikoina, että meillä tulisi joskus olemaan näin rehellinen ja välitön suhde. Aivan mahtavaa. Tietenkin on helppo olla hänen kaverinsa kun ei tarvitse murehtia siitä millainen hän on humalassa, eikä muistakaan varjopuolista. Vanhaan ei ole siis mitää hinkua, olen vain niin onnellinen siitä, että hän on yksi parhammista ystävistäni.

Tavallisesti en lähden hänen juoppokuskikseen, mutta koska hän tulee auttamaan meitä maanantaina muutosta ja sitten toukokuussa uudestaan, suostuin ilomielin.

Ai niin, ei tullut meistä vielä lottomiljonäärejä, pitää vain sitten muuttaa tosiaan vanhempieni luokse kuukaudeksi. Olisihan se ollut kiva muuttaa esimerkiksi hotelliin kuukaudeksi :)

Meidä pikkuinen on sohvalla aivan taju kankaalla. Tänään tuli vilkaistua ohimennen erästä koirankoulutusohjelmaa, jossa sanottiin väsyneen koiran olevan onnellinen. Meidän koira on sitten superonnellinen nyt.


(mä oon huono hiipijä, yritin ottaa vaivihkaa kuvan, mutta menin sitten herättämään Mimin.. uusi yritys myöhemmin, siihen asti saa nauttia hereillä olevasta Mimistä)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0