tiistai 15. marraskuuta 2011

huolestuttavaa

Pitäisiköhän huolestua, kun olin tänään innoissani siitä, että kävimme avopuolison kanssa Prismassa :P Ehkä mut voi viedä sit saunantaakse jos alan inoilla Tarjoustalosta :D Kertoo ehkä siitä, että ei oo hirveästi pystynyt tehdä muutamana päivänä mitään.

Intoiluni prismareissusta johtui lähinnä siitä, että olin vähän aikaa haaveillut uusimmasta kaikkien aikojen joulu -lehdestä, uudesta koon 10 virkkuukoukusta ja askartelulehdestä. 


Pystyin testata ontelokuteella virkkaamisen, ja hyvinhän se sujui, hidastahan homma on. Seuraava askelta on tilata lisää kudetta kotio. Ei varmaan ehdi viikonlopuksi vielä tulla materiaalit, mutta ensiviikosta voin sitten virkata ahkerasta, kiva kiva :)



Ei mitään paineita, mutta huomiseksi olisi parannuttava vaikka sitten tahdonvoimalla. Olen sopinut jo aikoja sitten lähteväni pikkuveljen kanssa boulderoimaan, en millään haluaisi taas joutua peruuttamaan sovittua menoa. Mä menen sinne sitten vaikka vähän kipeänä, laatuaikaa veikan kanssa ja silleen. Varmaan pikkuvelikin on ihan tyytyväinen, että olen kerrankin hiljaa.

3 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Mun kanssa voi perua jos siltä tuntuu huomenna..tosin odotan kyllä innolla saada kiikkua sun kaa!

Heidi kirjoitti...

Ei siinä ole mitään huolestuttavaa että intoilee Prismasta (voin tunnustaa intoilleeni Petikon jätti-Tarjoustalostakin), mutta repesin kyllä ihan täysin sille, että olet haaveillut uudesta virkkuukoukusta ja Joulu-lehdestä :DDD Ihana oot <3

-didi- kirjoitti...

Autuaita ovat yksikertaiset :D nyt odottelen innolla mun 3kg:n ontelokudetilausta.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0