perjantai 4. marraskuuta 2011

uudet farkut x 2

Tänään tarkoituksella eksyttiin JC:hen farkkuostoksille. Olen huomannut tässä jo tovi sitten nykyisten lempifarkkujeni hieman roikkuvan jo. Talvella farkut ovat varmasti bueno, kun alle laittaa leggarit tms, mutta nyt ne vaan pussittaa takapuolen ja vatsan kohdalta.

Tarkoituksenani oli ostaa samanlaiset kuin mitä olin aikaisemmin JC:stä ostanut, mutta siellä ei ollut enää ko farkkuja. Kokeilin neljät farkut, kahdessa mallissa koko 27/32 oli turhan optimistinen...  mutta näissä  skinnyt tuli napattu mukaan koko 28/32 ja 2nd Skinit 27/32. Enpä olisi koskaan uskonut. (Ihanan mielialaanostattavat koot tuolla, muilta valmistajilta en taida uskaltaa edes kokeilla 28/32 -koon farkkuja :D ) Joskus olen ollut jopa koko 33 tai 34/ 32.



Nyt pitää sitten siivota vaatekaapista ehkä parit farkut pois, siellä on muutamat Dieselit, joita toivoisin vielä käyttäväni, mutta jotka todennäköisesti eivät ole enää ideaalit mun vartalolle.  

kuvat

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

koska mennään kirppikselle vaatteidemme kanssa? mulla on tosi paljon vaatteita

-didi- kirjoitti...

Katsotaan kalentereista joku sopiva päivä :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0