sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Haasteita kehiin

Olen näemmä helposti yllytettävissä, olen ottanut vastaan 100 punnerruksen haasteen (mutta tällä kertaa naisten versioina, ihan vain jotta kädet kestää kiipeilynkin tämän haasteen aikana) sekä 200 crunchin haaste ..  twohundredsitups.com:n :n ohjeen mukaisesti.

Kuhan olen vetänyt 100 punnerruksen haasteen naistenpunneruksilla, niin voin harkita haasteen läpiviemistä kunnon punnerruksilla, ehkä tällöin kiipeily ei niinkään kärsisi enää rupeamasta.

Ihan btw.. olen NIIN innoissani huomisesta, mennään ystävättären kanssa kiipeilemään. Eilisestä puhtaasta 6a:n yläköysittelystä innostuneena haluaisin treenata yläköydessä lisää 6a:n ja 6b:n reittejä. Toivottavasti ystävätär innostuu myös ideasta.

Who's with me? Tulkaa mukaan haasteisiin :)

Crunch-tekniikka


3 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Mä tein 200 crunchin päivässä..ilman niitä harjoituksia ennen. No probs.

Sara kirjoitti...

Kivasti vain vatsa meni hieman kramppiin heti sen jälkeen.

-didi- kirjoitti...

:P Mä odottelen pizzan sulamista ja kokeilen montako menee sitten. Katsellaan sit kuinka krampissa olen huomenna.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0