sunnuntai 22. tammikuuta 2012

kunnon lepopäivä, kerrankin

Tällainen päivä on NIIN ollut tarpeen... lepopäivä, ei mitään pakollista menoa, eikä kukaan tullut meille.

Olen lojunut kotona vain lämpökerrasta ja tossut jalassa. Eipä sitä olisikaan pystynyt urheilla tänään, huomiseksi toivottavasti reidet palautuvat. Eipä ole pitkään aikaan olleet reidenojentajat noin kipeinä.

Icebreaker kerrasto

Espritin tohvelit, ostettu Frankfurtista pari vuotta sitten
Olen siivonnut, laittanut joulukoristeet pois ja "purin" joulukuusen. Haikeaa, onneksi enää vähän alle 11 kk niin saan uuden :P

Seuraa mulle avopuolison nukkuessa yövuoron jäljiltä on mulle pitänyt Carrie, Samantha, Miranda ja Charlotte, tuli siis katsottua toinen tuotantokausi loppuun samalla kun saksin kuusesta oksia. Olin kaukaa viisas ja vältin rappukäytävän siivoamisen havuista kun paloittelin kuusen ennen sen viemistä ulos.


Vähän tottakait on tullut käytyä ulkona, avopuolison herätty kävimme koiran kanssa palauttamassa eilisen elokuvan ja kävimme äänestämässä. 

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0