tiistai 1. toukokuuta 2012

paniikki!

Miten mä ajattelin häihin olevan vielä viisi viikkoa!? Niihin on kolme ja puoli. Happi tuntuu kadonneen mun päästä, voi apua!

Ehdinkö mä vielä saada kukat? Mä en oo ees miettinyt mitään rehuja. Mä jossain vaiheessa leikittelin sillä kukka-ajatuksella, mutta sekunttiakaan en oo tosissaan miettinyt asiaa.

Mun kaaso vielä pakenee matkalla Italiaan lauantaina!! Ok, ok. Mä teen seuraavasti. Huomenna avopuoliso hakee sormukset, samalla ohjeistan loppujen hääaskartelutarvikkeiden ostamiset. Tavoitteena on saada siis viikon aikana tehtyä kaikki askartelut, loput paikkakortit, hääkarkkirasiat, ne ihme menu+ohjelma -pömpelit. Sitten kun kaaso on takaisin (jo ensiviikon tiistaina) mietitään hääpöytien koristelut jne. Sittenkin on vielä 2,5 viikkoa jäljellä.

**hengähdys**

Nyt on sitten häiden tanssimusa mietittynä, 4h mm ysärihittejä, muuten vain hauskoja biisejä sekä tämän päivän listahittejä. Eiköhän noilla saada loppuillaksi lanteisiin liikettä. Ok.. ei paniikkia! EIPÄ!!

Hieman mietityttää nämä leikkauksen jälkeen syödyt herkut, eipä tässä ajassa mitään sellaista damagea olla saatu aikaiseksi, mitä ei pytyisi 3,5 viikossa korjaamaan :) Motivaatio ON kova nyt, ei onneksi tarvitse sitä stressata. Reilun viikon päästä pitäisi päästä treenaamaan koipiakin.. käsitreeni voisi palata nyt aluksi jumppanauhoilla mukaan päivärutiineihin.

Joku vois läpsiä muhun vähän rauhallisuutta (ja samalla tuoda jostain mulle käsipainot).

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0