perjantai 13. elokuuta 2010

nyt harmittaa

Mä olen kovasti yrittänyt viimeaikoina päästä läheisimpiin välehin mun pikkusiskon kanssa. Vuosi sitten kuvittelin häiden olevan sellainen silta läheisempään sisarsuhteeseen. Olin kaasona, odotin innolla pääseväni askartelemaan siskoni kanssa kaikkia rasioita ja suunnittelmaan kattauksia jne. Sitten yhtäkkiä kaikki noi olikin suunniteltu. Ei toki, en mä halua päästä päättämään, mä olisin vain halunnut olla siskon tukena siinä.

Sama juttu nyt, pikkusisko päätti käyttää vauvan kanssa vain kestovaippoja. Kauhea urakka, ommeltavana oli 72 kestovaippaa. Sanoin siskolle, että mä voin ommella niistä vaikka ne isoimmat. Useaan otteeseen tiedustelin, että koska voisin saada kankaat ja koska ehdittäis treffata, että sisko voi näyttää miten ne tehdään niin, että hän on tyytyväinen. Eilen viimeksi tiedustelin asiasta. Tänään sitten sain tietää, että koko urakka oli jo tehty. Siis joo.. tietenkin sisko saa tehdä ne yksin, mutta.. tunnen itseni taas hölmöksi, kun olisin niin kovasti halunnut tehdä jotain siskon kanssa yhdessä.

Oma sisko on kuitenkin minulle tosi tärkeä, ja olen eritätin harmissani siitä, että hän on niin sulkeutunut. Olisi edes sanonut, että ei halua / kaipaa apua.. tai että on päättänyt sittenkin tehdä kaiken itse. Tunnen vain itseni huonoksi siskoksi, kun minut jätetään jatkuvasti näiden juttujen ulkopuolelle.

Mulla ei ole kavereita, jotka vielä olisivat raskaana, ne kaverit ketkä tuntuvat läheisimmiltä, niin joka he eivät halua joko halua vauvoja lainkaan tai sitten asia ei tule olemaan aikoihin ajankohtainen.

Noooh, enää pari kuukautta niin minusta tulee täti. On kauhean kovat odotukset siitä, että pääsee tutustumaan siskonpoikaan, mä vaan pelkään, että sekin sitten jotenkin suljetaan pois.

Ei toki, onhan minulla palon hyviä ystäviä, joiden kanssa pidetään lähes päivittäin yhteyttä, mutta.. ei se silti ole sama asia kuin oma sisko.



Tänään töissä oon sit vähän fancympana. Tässä tämä mekko, minkä ostin alunperin ystävän häihin, mutta joka ei sitten sill hetkellä tuntunutkaan tarpeeksi juhlalliselta (no olishan tää ollut).

mekko - Marimekko
kengät - Blanco
takki - H&M
laukko - Zara

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0