tiistai 24. elokuuta 2010

Run didi run!!

HAA! Ihan voittajafiilis, kun juoksin töihin 3 km 14 minuutissa, kertaakaan ei juokseminen tuntunut vaikealta, päinvastoin, olisin helposti juosta enemmänkin. Ja töistä hölkyttelin koiran kanssa kotiin. Pikkuinen tuli suurimman osan ajasta tosi kiltisti vierellä. Oon niin tyytyväinen, tuon kotihölkyttelyn jälkeen oli sellainen olo, että kevyesti menisi vielä vaikka toinen samanlainen. Aivan mahtavaa. IKINÄ ei ole juokseminen tuntunut näin kivalta, mä oon varmaan vinksahtanut. Mahtavaa.

Mä oon usein seurannut kun toiset juoksee tässä lähellä lenkkiä, kierros toisensa jälkeen hölkyttelevät meidänkin parvekkeen ohi. Oon usein miettinyt, että miten ihmeessä juokseminen voi olla joidenkin mielestä nautinnollista. Ehkä mä alan vähitellen hiffaamaan sitä, miten kuuluu juosta oikeaoppisesti.

Nyt kun saisin vielä avopuolison innostumaan uudestaan juoksemisesta, niin voisimme saada itsemme kunnolla kuntoon. Täytyy vain varoa olla innostumatta liikaa, jottei mene liiallisuuksiin.

Juoksumusana aamulla soi Rammstein, sillä sai ylläpidettyä hyvän juoksutemmon.

Nyt suihkuun. Kaveri ilmoitti viikko sitten, että tulee kahden nuorimmaisensa kanssa katsomaan meidän koiraa :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0