sunnuntai 5. syyskuuta 2010

gojuttago - 2 viikko

Helppoa kuin hengittäminen tämä kuureilu. Välillä tuntuu, ettei vaaka kerro koko totuutta, mä olen alkanut epäillä meidän vaa-an toimivuutta, sillä se saattaa näyttää ihan samat lukemat oli mulla vaatteet päällä tai ei. Eilen en tykännyt vaa-asta lainkaan, mutta tänään taasen toki :D

Olen ottanut pari kuvaa, projektin alussa ja nyt pari päivää sitten. Katsotaan, jos jossain vaiheessa kehtaan julkaista mun possukuvat :D Mutta siis eilen vaa-an kettuillessa vertailin kuvia, ja kyllä ihan selvä ero on havaittavissa :) Tosi kiva. Ja kyllähän kasvoistakin huomaa hyvin, että kohta pari kiloa on lähtenyt.

Tämän aamuisen punnituksen mukaan kokonaistiputus on 1,6 kg. Ei sitä hirveitä tiputuksia voikaan odottaa. Mutta hitsi, edelleen mietityttää se, että miten lähteä tästä liikkeelle, siis sitten saavutettuani tavoitteeni, joka on vielä itsellekin hieman epäselvä, mitä mä oikein tavoittelen?

Edellisellä kerrallahan sain tiputettua oikein hyvin muutaman kilon, mutta kahdella kesälomaviikolla ne tuli sitten takaisn, liikaa makkaraa, olutta, jätskiä jne. Ehkä noin radikaaleihin repsahduksiin ei mennä, mutta pitää silti miettiä mikä on nyt se paras tapa mulle.

2 kommenttia:

Soile kirjoitti...

Voi kun minunkin pitäsi taas alkaa vähän enemmän kiinnittämään huomiota mitä suuhunsa pistää! Aamut menee aina hyvin, mutta iltaisin tekee mieli kaikkia herkkuja :(

-didi- kirjoitti...

Juu, illat ovat pahoja. Mä olin eilen aivan tulisilla hiilillä, kun odotin iltaysiä, että sais ruokaa.

Btw.. tosi hyvä herkku .. protskujauhe + maitorahka + vadelmakeitto = nannaa :) Ihan kuin jotain kaupan herkkua söisä. Tosin ei hirveän isoa annosta voi vetää, muuten tulee protskuöverit.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0